Află cum a rămas Silviu Prigoană fără picior!

    Silviu Prigoană este în TOP 300 cei mai bogați români, are patru copii, și tot atâtea divorțuri, pare că și-a găsit jumătatea în persoana Adrianei Bahmuțeanu, dar are un singur picior. Cu toate acestea, politicianul și omul de afaceri spune că nu s-a simțit niciodată penibil și vorbește destul de degajat despre accidentul de muncă pe care l-a suferit în '84 și în urma căruia a rămas fără un picior. 




   Cum s-a întâmplat evenimentul care i-a dat viaţa peste cap?

   "Am avut un accident de muncă, la şase luni după ce am terminat armata. Lucram la 'Spirt-Gherla', o secţie a fabricii de bere din Cluj. S-a rupt un grătar de la o 'maşină de tocat' şi mi-a căzut pe picioru’ stâng. Chestie veche!", a povestit Prigoană pentru Evenimentul Zilei, percizând că nu-l mai bântuie piciorul amputat.
   "Am făcut un experiment pentru dispariţia durerilor fantomă. Un anestezist din Cluj mi-a băgat un ac în coloană, în cap cu un furtun. Îmi injecta o substanţă de trei ori pe zi. După şase luni, durerile au dispărut. Habar n-am ce-mi băga ăla... Cred că substanţa aia m-a făcut mai deştept!", spune Prigoană.

Sursa:Libertatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...