Celebrul Axinte casatorit 2 ani in secret in Australia

   Florin Petrescu, cunoscut sub numele de Axinte, a fost invitat în emisiunea "Conferinţa de presă", difuzată sâmbătă la Antena 2, unde a făcut câteva mărturisiri în premieră.
   Întrebat dacă a mai fost căsătorit în trecut, Axinte a dezvăluit că a trecut prin acaestă experienţă vreme în Australia, timp de doi ani.

"A fost o chestie în Australia, am fost doi ani căsătorit. În '97 era nebunia să rămâi în Australia, eram într-un turneu cu Ionuţ Dolănescu, Maria Ciobanu... Şi într-o seară, Ionuţ îmi zice: "Hai mă să rămânem în Australia". Aveam paşaport de Australia. Şi după doi ani ne-au cerut să stăm 5 ani până îţi iei rezidenţa, pe ea o întreba ce mâncare nu-mi place la cină, pe mine mă întreba ce chiloţi ai avut când te-ai culcat prima dată cu ea...", a povestit cu umor impresarul.

Povestea este puţin mai nuanţată. La un an şi jumătate după ce s-a căsătorit în Australia, s-a schimbat legea, iar cei acre voiau cetăţenia nu mai aveau de aşteptat doi ani, ci chiar cinci. Totuşi, nu-i apre rău nici un minut că s-a întors în ţară, pentru că aici a decis să-şi întemeieze adevărata familie.

Florin e căsătorit cu Carmen din 2002. Se cunoşteau din Târgovişte, din anul 1995, în '98 au început o relaţie, iar după patru ani au făcut o nuntă de pomină, cu 800 de invitaţi. Acum ei au un băieţel, Eduard Florin, de aproape 5 ani, un "zăpăcit", după cum îl alintă tatăl său.
Sursa:Libertatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...