"Prinţul Andrei Raţiu" a ajuns după gratii

     Andrei Prisecaru, zis Prinţul Andrei Raţiu, s-a predat, zilele trecute, la poliţia din Constanţa, după ce a fost dat în urmărire pentru proxenetism. La agenţia lui de modele a vrut să lucreze cândva şi Daniela Crudu.




   Aşa-numitul Andrei Raţiu, bărbatul de 38 ani care administrează o agenţie de fotomodele şi care a fost acuzat de logodnica sa că a obligat- o să se prostitueze, s-a predat la poliţie şi a ajuns după gratii. Daniela Crudu l-a cunoscut pe acesta în urmă cu 6 ani, pe când lucra ca animatoare în cluburi, însă susţine că l-a văzut doar de câteva ori.
 “L-am cunoscut acum 6 ani, când lucram ca animatoa-re. Am mers cu o prietenă să vorbim cu el despre o colaborare, pentru că eu îmi doream să lucrez ca model. Totul a rămas la stadiul de discuţii. Nu l-am mai văzut de ani buni”, a mărturisit Daniela pentru Libertatea.

Sursa:Libertatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...